Nieuwe titels
Leave a comment

Nieuw tijdschrift: PUPMAG.

Cover PUPMAG #1

Hoewel het lijkt alsof tijdschriften tegenwoordig vooral opgedoekt worden, zijn er gelukkig ook mensen die het aandurven een nieuw magazine te starten. Zo ligt er vanaf vandaag een nieuw tijdschrift in de schappen: PUPMAG. Een cultureel tijdschrift dat nieuwe talenten en gevestigde namen op het gebied van kunst, design, illustratie, muziek, film, fotografie, food en mode samenbrengt.

Het magazine is een initiatief van het creatieve bureau PUP Creative Agency en is een compilatie van fotoreportages, interviews en editorials. Zo wordt in het eerste nummer onder meer de Oscarwinnende filmregisseur Michel Gondry (bekend van o.a ‘Eternal Sunshine of the Spotless Mind’) geïnterviewd en is de Russische fotograaf Elizaveta Porodina, bekend van haar werk voor onder meer Vogue, verantwoordelijk voor de fotoshoot (en de coverfoto) met de nieuwste generatie acteertalenten Geza Weisz, Manuel Broekman, Dio, Robert de Hoog, Marwan Kenzari, Jon Karthaus en Kees van Nieuwkerk (het covermodel) die een hechte vriendengroep vormen.

Speciaal voor het magazine werd creatief talent ook gekoppeld aan een commercieel merk en maakte zo ‘kunstwerk’ op maat: zogenoemde ARTvertisements. In het eerste nummer krijgen merken als Björn Borg, SuperTrash, Vans, Olympus en de Museumkaart een heel nieuwe uitstraling.

Volgens de makers is ‘PUPMAG. bedoeld om te inspireren en te motiveren. Grenzeloosheid is ons credo.’

PUPMAG. is voor €7,95 verkrijgbaar bij o.a. AH, Bruna, in kiosken, boekhandels en bij conceptstores als Hutspot, Anna + Nina en SLA. 

0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


seven × 7 =